ازخلق مشتری تا جلب رضایت مشتری
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

ازخلق مشتری تا جلب رضایت مشتری

تشکیلات تجاری مجموعه ای از کسانی است که برای رسیدن به یک هدف مشترک ،یعنی خلق مشتری و نگهداری آن ، دور هم گرد می آیند .  سازمان و تشکیلات تجاری زمانی شکل می گیرند که جلب رضایت مشتری از عهده یک شخص واحد برنمی آید .

در رسیدن به یک هدف مشترک در تجارت بنیانگذاران و مؤسسان هر واحد تجاری باید به کارهایی بپردازند که تنها خودشان از عهده آنها برمی آیندو تمام مشاغل و فعالیتهای دیگر را به کارکنان تفویض کنند . این گونه موقعیتها و سمتهای جدیدی خلق می شود و فعالیتهای جدیدی صورت خارجی پیدا می کند . شرکت برتوانمندیها و امکانات خود می افزاید تا به مشتریانش خدمت کند . این فرایند رشد تا حدی و جایی ادامه پیدا می کند که افزایش کارکنان سبب افزایش مشتریانی شود که ازآن سازمان رضایت دارند .

 چگونه می توانید برای رسیدن به یک هدف مشترک از قانون تشکیلات استفاده کنید :

 ۱- مسئولیت بازدهی خود را مشخص سازید . برای ایجاد توانمندی شرکت رد خدمت به مشتریان چه کاری از شما ساخته است ؟

۲- برای رسیدن به یک هدف مشترک مشخص کنید که رد سازمان و تشکیلات شما کارتان چگونه تغییر می کند . تغییراتی را که درعلم و اطلاع ، مهارتها و فعالیتهای خود لازم دارید تا به عنصری مفید در شرکت خود تبدیل گردید ، مشخص نمایید .

همین امروز برنامه ای بریزید که برتوانمندی خود برای ایجاد  نتیجه ای که موفقیت شرکت شما را رقم می زند ، بیفزایید .




:: برچسب‌ها: خلق مشتری و نگهداری آن , موفقیت شرکت شما , افزایش کارکنان سبب افزایش مشتریانی شود ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: